tusengongerom

Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

Muuuums!

Av cassandra - 1 februari 2011 20:30

Gjorde precis jordgubbsmilkshake så jag sitter och dricker det samtidigt som jag snokar runt lite och lyssnar på musik. Det var faktiskt väldigt gott, skulle lätt kunna ta ett glas till om det inte hade varit slut.

Här kommer receptet om ni kanske också vill pröva:


  • Några jordgubbar (färska eller frysta)
  • 1 msk jordgubbsylt.
  • 2 dl kall mjölk.
  • 2 dl vaniljglass.

  1. Mosa jordgubbarna.
  2. Häll över mjölk och glass.
  3. Mixa eller vispa kraftigt till det skummar.
  4. Häll upp milkshaken i ett högt glas. Servera med sugrör.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cassandra - 15 juli 2011 22:31

  Vill du också ha chansen att få gratissaker bara genom att samla ihop poäng? Bli då medlem på supergratis Just nu har jag 87% på min biobiljett och det börjar närma sig! Hur bra är inte det? Och det blir ju ännu bättre när du får hem en gratis bi...

Av cassandra - 21 juni 2011 17:53

       Dessa snygga tavlorna kommer alla ifrån http://www.canvasfabriken.se. Kika in och titta på alla snygga tavlor som dem har där! ...

Av cassandra - 26 april 2011 19:29


  Jag skulle vilja ha detta skalet för att jag behöver verkligen ett nytt skal och min mobil behöver verkligen piffas upp. Och jag älskar verkligen allting med detta skalet: det är så somrigt och jag älskar färgerna och jag ÄLSKAR verkligen Hello ...

Av cassandra - 7 februari 2011 20:15


Tjena. Vaknade vid halv 5 (!) idag och hade gått om tid men det slutade endå med att jag fick stressa upp till bussen, hur lyckas jag? Påväg till praktiken så körde polisen förbi mig 5 gånger, lite läskigt! Men sen gick praktiken alldeles galant: j...

Av cassandra - 6 februari 2011 15:24

Hej hej! Sitter äntligen vid en dator, min bror har åkt till sin flickvän så jag tvekade inte för en sekund utan satte mig här. Sitter nu och försäker ladda över bilder men jag är inte så himla teknisk och sn råkade jag nog att trycka på fel knapp ...

Ovido - Quiz & Flashcards