tusengongerom

Alla inlägg under november 2010

Av cassandra - 26 november 2010 14:49

Dampade loss lite med webbkameran, haha! Ska alldeles kila till bussen så vi hörs. Puss på er.

Av cassandra - 26 november 2010 14:09

Hej alla söta!

Hur är det idag?

Själv är det bara bra & dagen har rullat på bra också. Så här kommer lite bilder som tagits under dagen.

Puss på er alla.

Av cassandra - 25 november 2010 18:30

     

Så här mysigt såg det ut när jag & felan skulle gå till tåget. Så himla mysigt!

Sitter hos syrran min men ska snart hem. Puss

Av cassandra - 24 november 2010 14:41

Hej hej alla goa personer.

Det snöade en hel del när jag skulle gå till bussen idag eller jag ska kanske inte säga gå jag fick halvspringa för att jag inte skulle halka. Måste sett sjukt kul ut för dem som såg mig, haha!

Har inte haft några lektioner idag utan vi har haft en "yrkesdag" det var helt awesome & jag hade sjukt underbara personer runtomkring mig. Det fanns vissa "yrken" som verkade roliga. det som jag tycket var bäst var han som talade om hotellbranschen & det han pratade om också var riktigt intressant & han var riktigt kul & goodlooking, haha! Men det var kul iallafall & jag har skämt ut mig en hel del gånger idag men jag är inte förvånad längre eftersom det är jag som gör det! :D

Ska alldeles gå ut till bussen måste först bara ta på mig alla mina kläder. Vi hörs en annan dag, ha det bra. Puss på er.

Av cassandra - 21 november 2010 16:46

Måste fixa lite grejer nu så det blir inte mer bloggande idag. Kommer säkert något inlägg imorgon, får jag hoppas. Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi snart igen. Puss på er.

Av cassandra - 21 november 2010 16:30

 

Hade precis ett deep talk med min kära felan och det blev allt från Simon på Max till orden "Jag älsakr dig".

Vat inte vad jag hade gjort utan henne.   

Av cassandra - 21 november 2010 12:48

[x] du har hittat ny musik du gillar

[x] du har fått nya kompisar

[x] du har varit i ett annat land än Sverige

[ ] du har hoppat från 10'an

[x] du har varit ledsen

[x] du har velat dö

[x] du har varit glad

[x] du har blivit kär

[x] du har känt dig sviken

[x] du har känt som att ingen har sett dig

[x] du har suttit vid datorn mer än du brukar

[x] du har rapat

[ ] du har skrivit en låt

[x] du har känt hat

[x] du har känt som om någon tagit dig för givet

[ ] du har varit i slagsmål

[x] du har varit "sjuk"

[x] du har varit sjuk

[x] du har dansat

[x] du har bråkat med dina föräldrar

[x] någon har sagt att du är snygg

[x] du har bråkat med nån du tycker om

[x] du har varit så uppjagad att du gjort misstag

[x] du har gråtit för något som hänt i ditt liv

[ ] du har lekt för mycket med bilddagboken

[ ] du har slagit någon

[ ] du har kallat någon hora/slampa

[x] du har pissat utomhus

[ ] du har däckat

[x] du har kräkts

[ ] du har knarkat

[x] du har druckit alkohol

[ ] du har sovit i motsatta könets säng

[z] du har raggat på främlingar

[ ] du har kysst en främling

[x] du har rökt

[ ] du har rymt hemifrån

[x] du har bakat

[x] du har sovit utomhus

[ ] du har åkt bil med fyllon

[x] du har varit/är kär

[x] du har saknat någon

[ ] du har duschat med någon

[ ] du har badat i havet

[x] du har solat utomhus

[ ] du har solat i solarium

[x] du har snackat i telefon mer än 2 timmar

[ ] du har fått blommor av någon från motsatta könet

[ ] du har gett någon blommor

[x] du har sett en död människa

[x] du har varit på sjukhus

Av cassandra - 21 november 2010 11:15

Hej hej på er! Hur är det idag?

Själv är det helt okej, fast det är söndag -skola imorgon & så himla tråkigt väder - man blir deppig! & sen hade jag sånt problem att komma upp ur sängn var så himla trött & det är jag fortfarande, haha! Har inte orkat göra så mycket förutom att plocka upp ur diskmaskinen & ätit frukost - mackor & clementin.

& nu sitter jag & lyssnar på spotify    samtidigt som jag försöker komma på något kul att göra...   Så jag får fortsätta med det nu så länge..

Men vi hörs snart igen. Puss på er alla.

Ovido - Quiz & Flashcards